Sanaisen arkun aarelta

Kun ei ole muuta sanottavaa niin laitanpa tammoisen tahan, tata on ollut hauska muiden blogeista lukea :)

10 vuotta sitten minä...
1. Olin juuri paassyt peruskoulusta.
2. Asuin viimeista kesaa Kemijarvella.
3. Mietin, mika minusta tulee isona.

5 vuotta sitten minä...
1. Olin juuri mennyt naimisiin.
2. Asuin Oulussa ensimmaisessa yhteisessa asunnossa Karvajalan kanssa.
3. Mietin, mika minusta tulee isona.

3 vuotta sitten minä...
1. Aloittelin gradua.
2. Valmistelin kamppaa chihuahuanpentua varten.
3. Mietin, mika minusta tulee isona.

1 vuosi sitten minä...
1. Olin kyynarpaita myoten toissa ja Karvajalka mietti ulkomaille muuttoa.
2. Olin juuri vaihtanut auton.
3. Mietin, mika minusta tulee isona.

Tähän asti tänä vuonna minä...
1. Olen nauttinut kotirouvana olosta.
2. Olen tehnyt ristipistelyita ja lukenut paljon.
3. Olen miettinyt, mika minusta tulee isona.

Eilen minä...
1. Kavin aamulla rontgenissa.
2. En pistellyt lainkaan! (No, pistelin toki. Yolla.)
3. Kahvittelin Riikan kanssa, ja rapsutin Eskoa ja Kuismaa.

Tänään minä...
1. Herasin aivan liian varhain.
2. Pistelen paljon ja nukun paivaunet.
3. Siivoan vahan. (hah!)

Huomenna...
1. Menen Aijan luo ja vien pullaa.
2. Teen lasagnea Karvajalalle.
3. Pistelen paljon ja nukun paivaunet ;)

Ensi viikolla:
1. Teen babyshower-lahjaa.
2. Maalaan simpukoita.
3. Pistelen paljon. (En nuku paivaunia vaan menen aikaisin nukkumaan :D)

Loppu vuotena tavoitteenani on:
1. Neuloa enemman.
2. Laihtua hieman.
3. Tehda Aallokko-ryijy loppuun, aloittaa (ja saada valmiiksi) joulukuusen matto seka tehda jotain Unikko-tilkkutakille.

No, listaa voisi jatkaa, loppuvuonna olisi vaikka mita tehtavaa. Yksi kerrallaan, sanon mina. Nyt on pistelykehyksessa ollut se Kaupunki-taulu, ja se edistyy tosi nopeasti. Laitan kuvia vaikka viikonloppuna kun tulee viikko aloittamisesta. Se on ollut ihanan erilainen tyo pistella, paljon tehdaan vain 1 saikeella, jalkipistot tehdaan samalla kun ristipistotkin ja valkoista on paljon. :)

Nyt sinne aamukahville :)

1 comment:

MysteryKnitter said...

Sinä se osaat stitchailla! Minä en osaisi läheskään noin hienosti! Se omenatyö on upea! Samoin se kaupunkityö.