Pipat kiertoon!

Olin aikeissa vastailla DistantKnitterille tonne kommentteihin mutta taa ansaitsee ihan oman postinsa. Elikkas, lapasvaihto on tulossa, pannaan pipovaihto myos kayntiin. Laittakaa kommentteihin seuraavista ajatuksia:

1) voiko pipovaihto ja lapasvaihto olla samaan aikaan? Lapasvaihto paattyy 15. helmikuuta 2006, pipovaihto voisi paattya samana paivana, ja kun taytyisi maksimissaan yhdet lapaset ja yksi pipo neuloa, ehka se ei ole liikaa? Muuten pipovaihto menee ensi talveen.

2) Aiotko osallistua -> tarvitsen sahkopostiosoitteen!

3) Kuka parisi oli sukkavaihdossa, koitan etsia eri parit. Otan yhteytta Topperiin, koitetaan saada naihin mahdollisimman paljon vaihtelua. Viimeksi kun tarkistin, lapasvaihdossa oli 33 nimea tulossa mukaan, joten ei pitaisi olla ongelma!

4) Jos 15.2.06 ei ole hyva paatospaiva, mika olisi? Koitan etsia kompromissin talle, jos se ei kuulosta suurimman osan mielesta hyvalta.

Ja pipovaihtohan toteutetaan kuten sukkaswappikin: pipa on oltava postissa 15.2.06. Jos se sattuisi myohastymaan (toivottavasti ei), siita ois hyva ilmoittaa, etta mie tiedan ja pari tietaa. Kuvia saa laittaa omaan blogiin, teen naista kuvakoosteen myos tanne mun blogiin. Pipolle ei sen suurempia vaatimuksia ole, sen saa toteuttaa omien kykyjen mukaan. Pipon saat eri ihmiselta, kuin kenelle sen neulot.

Viimeinen ilmoittautuminen on 20.11.2005 eli aikaa on tasan kaksi viikkoa. Ilmoittautuminen siis blogiin tai s-postiin tuuliasalmela (at) yahoo piste com. Toivottavasti saadaan paljon porukkaa mukaan!

13 comments:

Riksu said...

Ihan hyvältä kuulostaa, mutta pitäiskö siirtää sitä pipavaihdon loppumista helmikuun loppuun tai no samapa tuo on.

Tuo päällekkäisyys mua vähän epäilyttää, mutta eiköhän sitä saa molemmat valmiiksi. Tuon suuremmista töistä kun ei kuitenkaan ole kyse.

Täytyy nyt katsoa että kenet saan parikseni lapasvaihdossa ja mietinpä vielä tähänkin osallistumista.

Kiva kun jaksat vetää projektin.

Ehdotelmana vielä, että voisko pipovaihdon vaihtoehtoisesti ajoittaa siten, että pipot ois käytössä ens syksynä???

Anonymous said...

Minä ainakin ilmoittaudun mukaan, sähköpostiosoite on helka.riionheimo ät kolumbus.fi.

Minun puolestani taas pipovaihdon takaraja voisi olla vaikka tammikuun lopussa. Pipo on suhteellisen pieni tekele (tosin riippuu tietysti siitä, miten aikaavievää tekniikkaa käyttää), ja sellaiset valmistuvat yleensä aika nopeasti. Mutta mukaudun kyllä enemmistön kantaan tässä aikatauluasiassa :-).

Anonymous said...

Apua.. kenet mä oon jättäny laskematta
Ku mä en vielä saa ku 31hlöa tohon lapasvaihtoon.

Mut pitäähän se pipokin vaihtaa :)
Ja aikataulu mun mielestä kestää molemmat, koska siinä on joulun jälkeen jo 1½ kk:tta aikaa tehä molempia jos ei ennen joulua ehdi... niinkuin mä epäilen että mulle käy.

SannaMarie said...

ooh, munkin vähän tekisi mieli osallistua, mutta epäilyttää, että osaanko tehdä mitään erikoisen hienoa :( Kuulostaa vaan hauskoilta nämä vaihdot!

Tuulia said...

saranella: ei missaan nimessa saa/tarvitse ottaa paineita, etta tuleeko "hieno", pipon saa tehda ihan sen mukaan miten itse jaksaa ja haluaa ja pystyy. Peruspipotkin on ihan yhta hienoja kun erikoisemmat! Tule ihmeessa mukaan, sukkavaihto oli tosi hauska ja muutkin swapit missa olen ollut mukana!

laurar said...

Juu, ehdottomasti tämä pipobloggaaja on mukana kans. Eikä oo aikataululla väliä, pipohan syntyy illassa-parissa :) Mun sähköinen postiloorani on samassa osoitteessa kuin ennenkin...

Linne said...

Myös mukana pipaa kierrättämässä ! Sp: villasukka at joensuulainen dot com

Anonymous said...

Lähden mukaan pipo-vaihtoon, jos onnistuisin joltain saamaan vaikkapa sammakko-pipon :-) ramonax@luukku dot com

Anonymous said...

Hei minä kans!
Pipon nyt tekee niin nopeasti, että voi minun puolesta päättyä vaikka joulukuussa. Mutta se helmikuukin käy hyvin.

jaanal: sain juuri valmiiksi 1 sammakkopipon, harmi että on pieni koko (noin 1-3 vuotiaan koko) =0)

kristavirtanen71 (Huom!ilman mitään pilkkuja tms.) at yahoo dot com

Riksu said...

lähdenpä sittenkin mukaan

riikka80ätluukkupistecom

Anonymous said...

Hei! Lähden mukaan pipovaihtoon. Sähköpostiosoitteeni on: sirkka.myllyla@suomi24.fi

Anonymous said...

Eli minä tahdon mukaan myös :)
tuitu75@hotmail.com

Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator.